2014/05/09


 PAISAIAK EZAGUTU NAHI DITUGU, eta horregatik oporretan paisai bana marraztu genuen.





Nik, Martin,  gure  txabola  eta bere ingurua marraztu  nuen.

Nik ,Haritz,  Kantabriako harana marraztu nuen.

Nik, Oinatz,  baserri bat mendian  marraztu  nuen.

Nik, Julen   eliz  inguruan  dauden  baserriak marraztu nituen.


Ni  Hodei  naiz  eta  Asturiaseko  meategi  bat  marraztu  nuen.


Ni Laida naiz, eta  bi txabola erreka baten ondoan egin ditut, zuhaitzez inguratuta.

Ni, Irati naiz eta herri bat egin dut mendiz inguratuta.





 Ni Oier naiz eta Berastegiko elizatik Aiztunalde auzora marraztu det.

Ni Uxue naiz eta nire izebaren txabola egin dut, aurrean ardiak, oilasko eta bi txakur daudela.  


Ni Garazi naiz eta mendi altu altu bat egin dut,
eta mendi horretan ardiak daude,  gainera zeru ilun iluna dago.






Ni Beñat  naiz  eta  hau  Teileetxea da, ardiak,  zuhaitzak eta belazea dauka.

Gure itsasertzak duen forma azaltzen duen argazki bat bilatu nuen (Izaskun.

 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina